inredmedmig.blogg.se

Inredningstokig kvinna på 28 år som pysslar och hittar på massa kul inom inredning, jag är också intresserad av skönhet och testar olika sorters smink produkter, följ med mig på mina vardagsprojekt och bli inspirerad, Följ med också i min vardag med familjen ❤️

HÄR ÄR DE 10 HETASTE INREDNINGSTRENDERNA 2018

Publicerad 2018-04-07 09:43:51 i Inspiration och inredning,


1. Apoteksstilen. 2. Jordiga pasteller 3. 80–talets svart 4.Popkonst  5.Transparenta textilier 6.Oförutsägbara former  7. Rumsliga miljöer 8. Silver à la 60–tal 9.Mönstrad maximalism 10.Figuriner.                           /
I år så inspireras vi av mörka trä sorter, unika prydnadssaker och färgstark pop konst.  Apotekstilen är het nu där känslan är ett gammalt och vackert apotek och matchar med färgen mint. Rosa fortsätter vara trendigt inom intedning och design. De spegelblanka och silver är nu inne på riktigt. Svart i form av prydnads saker och figurer och mönstrad maximalism. Årets mode färg lär så klart lila. Så för att hålla koll på årets hetaste inrednings trender så är ovan nämnda att hålla utkik efter!   

       

(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela